22.3.16

新飯堂.烏賊中心

某晚想去食日本菜,有人請,去老銅。不過晚市間間都癲價,要人荷包出血都要睇重量,走了幾間,又不想排隊等那些拉麵,在幾棟大廈上上落落都沒著落。因為餓扁,行到去登龍,就衝上去這間算啦,一頸血就一頸血啦。一年得一次之嘛。

點知。。大確幸,這竟然是我的新飯堂。是啊。既平,又好好味。



店子其實不是叫烏賊中心,不過我勁喜歡「烏賊中心」這稱號。餐牌上「喜歡人們!非常喜歡魚類!」都幾脫線。

這店的食物選擇不多,想去食的朋友,有個心理準備啊。


二人份的艇仔。九款海產,兩件蛋。每樣都超新鮮。爽呀。


海膽新鮮。。正!


唔知道杯茶會係咁上,要戒凍飲的我,只好攤耐尐先飲。。


好好味的炸蝦。。用來佐酒的都是好東西。


炸魷魚圈。。好有咬感!


魚生飯。。第一次在香港食魚生飯係有生雞蛋拌。但,好好味喎。


我至愛。。

於是,這裡繼結業的「江戶」後,成了我的飯堂喇。

沒有留言: