16.3.16

【重複的太子站】. #14

這本書見面書有人講緊,於是拜託計劃去灣仔的人幫我上樓上書店搵,幸好灣仔森記已上架。不幫襯三中喇,這本書我早幾天在旺角榆林開益田園樂文都未見。


一程巴士的時間就睇完本書。重複的太子站,聽講不少人試過。幸好近月要去太子看中醫的我未曾遇上。安全。

這本書是插隊睇的。不經不覺,已看了十四本書。加油。

〔這大半月晚上都沒心思開電腦,電話同書本,已夠忙了。〕

4 則留言:

棟你個篤 說...

多謝支持!

說...
此留言已被作者移除。
說...

你好呀。。我有睇你個FB PAGE,也有留言咖。。
至於我係邊個,沒緊要啦。。哈哈。
努力啊。

說...

呀。。還有2件事。

1/ 多謝你推介。。我這裡多了人很多人來瀏覽。
感謝。。

2/ 我那天去你個 PAGE 諗住睇故仔,點知竟睇到自己個BLOG圖。你咪話,我真係震左!

唔知你睇唔睇到我這兩段留言呢?