27.2.16

網購.妝物

不必行街就可以買齊要用的東西,希望不會網購成癮。

因為 NARSpure radiant tinted moisturizer broad spectrum 用完〔女生的化妝櫃唔會得一款粉底咖〕,所以又要搜羅一下有什麼牌子可以試。同時,支 DG 眉筆又用完喎,咁不如一次過上網買啦。在網在找到一間貨品品牌甚多的網頁,於是買了四樣東東。星期三午膳時間訂貨,星期四午膳已收到喵喵宅急便送來的包裹,真係使唔使咁快呀。

哈哈,明明自己科水,可以收包裹一刻仍然係好開心。


或者,知我急用。哈哈哈。


Rodial' Dragon's Blood Hyaluronic Tonic - 呢隻係英國勁牌,所以先買支噴噴放在公司用來補水補妝先。 我覺得皮膚好吸收,不會留在面上。畢竟某些補濕噴霧用完係成面濕漉漉,精華沁不入皮膚,要靠紙巾印走水份。這個完全不會。推。


BECCA' Ever-Matte Poreless Priming Perfector -  見網上不少人讚這個牌子的粉底好用,於是買了個妝前霜同粉底。妝前霜同粉底都易推,易上。


Ever-Matte Shine Proof Foundation - Buttercup - 這個粉底連鼻翼位,鼻孔邊較紅的皮膚都 cover 得好好。這些部位到下午都沒有溶妝的情況。堅正。


Brow Perfector - 因為粉底買了另一隻牌子,於是眉筆就買回這至愛品牌。哈哈。其實哩,DG 支眉筆都好好用咖, 不過我未用過 NARS 眉筆喎,咁梗係買來試啦。這支是 suriname ,好上色,好用。



官方網頁:

Rodial :
www.rodial.co.uk

NARS :
www.narscosmetics.com

BECCA :
www.beccacosmetics.com

沒有留言: