12.12.05

多謝哂!

托小溫在北京買余華的作品。。
1/ 許三觀賣血記
2/ 在細雨中呼喊
3/ 活著。。〔個book list真係有寫到嗎?但我之前買了看了。〕
4/ 戰慄
5/ 世事如煙
6/ 現實一種
7/ 我膽小如鼠

其實個list有十幾本。。不過,小溫話找不到。。OK啦!夠看了。。

小溫話唔收我錢,咁筍!多謝哂。。好啦!我會買番本「好書」畀小溫回禮。
〔btw,事件係我好怕托人出trip代買東西對方最後又唔收番我錢。。〕

4 則留言:

sidekick 說...

尋日朝一口氣睇完佢本兄弟. 之前未睇過余華d 書...
病o左一個星期, 雖然只係感冒, 又遇著最近d 無妄之災, 覺得呢d 書對我o黎說太沉重...

匿名 說...

sidekick,
天氣時冷時暖,小心身體呀!再飲多點水吧!
余華的兄弟(上)和活著有看。。很喜歡!他的作品一直在香港找,但找不到。開益話香港少人看他的書,但佢肯嘗試幫我訂,結果都係無哂下文。。
這次有咁多,我都好滿足喇。。

都係0個句。。小心身體,早日痊癒!

匿名 說...

余華的書是什麼類型的呢?

匿名 說...

余華的書,寫出中國近代最普遍卻又最光怪陸離的一面。。他的書,用最淡的筆觸,寫出中國人的最大的苦難。
一看,愛不釋手。