7.12.05

阿旺結局的啟示

寒天夜,有過百萬的人留在家中,看阿旺大結局。二人重臨郊外看大樹的一幕,我弟首先忍不住爆句:嘩!細個時真係唔好亂咁許願。。

潛台詞當然係:好ロ既唔靈醜ロ既靈。。

鬼咩!阿鳳成日要向上游,擺脫公屋唔做屋村妹,仲口口聲聲羨慕人家成為專業人士,成功搬出屋村的人。。最後都不得要領,事事不順,攪一大輪最終又回番阿旺身邊。。幼年一句「永遠開心在一起」起願,分分鐘到頭來是一個對自己的詛咒。。嘿!

聽到這一句分析,我知道細佬真係大個仔喇。

而我,覺得這不是個大團圓結局。。反而覺得好恐怖好悲好悽涼!童話故事都有接吻畫面。。咁,這套沒有啜啜又沒有床戲的故事,屬於什麼樣的故事?現實是兩回事,刻意抹過不說,漂白美化跟現實人性的故事,脫軌得太遠,很難看。

難看的,當然還有阿鳳對公屋的價值觀。這個角色,不討好之餘,仲好討厭!想起新版的【小時候】取景都是在屋村裡,甚至香港很多人的美好回憶或孩提時代建立的一套價值觀都源自屋村時,劇中阿鳳太執意太小家羨慕專業人士可掙脫屋村仲有車有樓就顯得很怪厘怪氣。連自己都看不起的人有咩可能值得人喜歡?而且,沒格失格賤格衰格臭格,見識多少,taste好壞都係個人本身個底的問題,唔可以完全屈係環境及際遇的錯。

劇。。沒好好教育觀眾正確的價值觀念便完了。。

而且,最尾一集仲不停教壞觀眾。。在郊外亂放燈籠,亂飛散紙屑,亂紮營,亂刮花樹幹。。

3 則留言:

匿名 說...

忙到無時間番屋企睇(因為要趕放假)...所以一向都唔知這套劇的劇情...不過對於長靴貓這個「屋村仔」而言...怎麼要將我的家描寫成專出「臭草」的「臭坑」???

匿名 說...

唔睇好過睇。。宣暄一角真係描黑了屋村人的形象。。
哈哈哈。。我都係住屋村丫。。但我都無佢咁。。

Tonia 說...

I am looking for this 小時候.MP3, do you think you can email it to me ? @08/17/2006