29.8.05

Lamb's show

吃過了想吃很久的韓國石頭鍋飯,飽飽又滿足,便去看林狗在西貢白石的黃昏戶外 show。這個 show ,是爆明益我看的。

用顏料把手和臉塗得黑黝黝的林狗出場,全場歡呼!他不太像夏威夷的樂者,反像市面賣的黑仔黑女O形嘴紙巾套公仔。。哈哈哈!

不如講報紙無提到的事。。

四件餅女是嘉賓。。唉!出道咁耐都扯住條氣唱歌,唔掂!仲要四件中不知那件餅竟在音樂中入錯 key 唱早了惹來台下勁噓。丟架!沒有綵排不是藉口。不專業就是不專業。

可惜香港歌手就是如此質素,一場場 show,簡直如同「現形記」。

6 則留言:

匿名 說...

我覺得佢似超人特攻隊入面個黑人,哈哈。
四餅女,都是賣樣比d少年麻甩仔。算啦。但Kary都可以賣樣,就蚊左少少。

匿名 說...

哈哈哈。。林狗圓左d喎。。哈哈哈。。
不過。他唱舊歌如"只因喜歡你"真係意外!
我仲以為佢唔再唱軟硬或同期的舊歌添。。

匿名 說...

Kary 唱得幾好架喎....我鍾意ping pung d歌

匿名 說...

kary 算是四個之中唱得比較好的一個。但每次上台唱歌佢都攪到好似最後一次表演咁,隻手抽哂筋,又放盡聲嗌歌。。佢之前喉嚨有事。。咁出盡力唱。。都唔知把聲捱到幾耐。。唉。。

匿名 說...

梗係啦,以為死哎就係bandsound,真係搞笑之極呢。咁樣真係捱唔到幾耐。
即係話他沒有學過任何一種唱功和運氣,只是在卡房練的那種。

和能我地係加州濃練多兩野就可以落山出埠登台架,哈哈。

我要唱浮誇,哈哈。

匿名 說...

點止可能。。直情由k房唱到出show都得。。
哈哈哈 ~
我唱外文。。山卡lu ci 呀~
嘩哈哈哈哈 ~