3.8.05

君子坦蕩蕩


大貓長得戚。。

9 則留言:

匿名 說...

貓……太……可……愛……
一定……要……抵抗…… :)

JL 說...

好多毛!

匿名 說...

瞓到咁似yoga 動作...
好攪笑

sidekick 說...

我都養過差不多的貓~ ^o^

DoA 說...

夏天會很熱嗎?

匿名 說...

大雄 - 歡迎光臨敝舍。家中的貓是懶骨頭。。要食才裝可愛畀面主人家扮一下咋。。平時就這樣伸開 hea 在地上,踩佢都唔睬人。

jl - 長毛的弊處是長毛飛舞翩翩。

七寶 - 佢攪成咁係嘆緊冷氣。。伸長手仔係等人同佢搔癢。。最enjoy人家同佢搔「加拿大」。哈哈哈 ~

sidekick - 我那隻是安哥拉貓。妳的那隻係咪呀?好細隻呀佢。。好cute呀!我那隻太肥喇。。我0地上下平日當佢係「中豬」。。哈哈哈!

匿名 說...

Duke of Aberdeen - 佢無同我地投訴過。。應該ok 0卦。好在家是瓷磚地。。涼涼地。。佢瞓到咁上下熱就去另一度再瞓過。。ok啦。。不過晚上就「賴死」在房門邊涼冷氣。。哈哈哈。

sidekick 說...

我o個隻都已經好大隻, 不過已不跟我住很久~
我同佢都分別搬走o左~~ ^o^
都係安哥拉貓啦, 仲係"龍貓"o黎添, 似鍾偉文隻大白燦~ :)

匿名 說...

我那隻都6歲喇。。纖體後可仿成鍾偉文那隻的啦!哈哈哈。。