3.8.05

好彩好在



在公司這樣的既私人又公眾的地方,如果見到地上有小紙條你們會怎做?剛才,在座位邊地上見到一小卷紙條,便順腳踢它到垃圾筒邊。可是,桔看這小紙卷上的蛇形小字很眼熟,便蹲下來看個究竟。不看猶可,一看不得了。原來它是的項鍊咀裡的一卷藏經文。。不知那時掉失了蓋掩,令裡邊的經文掉了出來。

應該不久前發生的事吧!

忙亂在地毯上找,翻翻垃圾筒,周圍行行看看。。終於,那一小小蓋掩,在恤衫內的白背心中跌出來。

好彩。。

這是桔上年在拉薩的市集中買來的飾物。除了淋浴時怕銀筒內水浸弄損了紙卷而解下,平常這是不離身之物。

有暗格,又有藏文的銀器,很潮。

好在。

9 則留言:

匿名 說...

是你的, 始終是你的
:)

匿名 說...

sidekick - 我每天都去妳的blog看咖,這篇文看過了。。失而復得的心情,真是只有經歷過的當事人才感受真切。
呵呵 ~

sidekick 說...

每日? 我都係! :)
我之前唔見銀包, 以為唔見o左張小王子法郎呀!
原來張銀紙已放了別處, 嚇得我~~
(都有blog過)

噢, 仲有, 你條鍊好靚, 唔記得講~ :)

匿名 說...

sidekick - 多謝。。原來我大頭蝦攪錯了。。不是每日,我家中無電腦用,所以在公司的時候「才有機會」便必定會到妳的blog逛逛。。呵呵。
小王子法郎?〔雙眼發光〕。。有無相片分享一下呀?好想看看啊。。〔狂眨眼中〕
再多謝啦!鍊咀係我在當地一飾品手信檔裡磨爛蓆時發現。。驚喜。。哈哈哈!

sidekick 說...

search o左, 最底o個張
:)

sidekick 說...

係o番, 你有冇研究過係乜o野經文o黎o架?
:)
個筒外面寫乜?

匿名 說...

sidekick,
張鈔票好得意呀!1:1似的小王子真係咁站在鈔票前。呵呵!
經文是什麼店員講過,不過桔忘了。。哈哈哈!筒外面好似係藏文的祝福語〔心靈上〕。。哈哈。。

sidekick 說...

幫你問o左朋友喇~ 想知的話, 想貓我~
sidekick[at]gmail.com
因為有小小圖, 所以唔o向度話你知~ :)

你呀, 自己戴住乜o係頸都唔知, 真係...
要再小心多一d 呀~ :)

匿名 說...

哈哈。。今朝見到留言喇。哈哈哈。。謝謝。。我一定會貓妳。。thanks...