19.8.05

怪癖Chain Post

哈哈哈,突然被Shizugi 甄選成為新一輪 1/5 五怪。。癖之揭示者。。咁我就不會手下留情,盡力數算自己有五樣什麼的怪癖。哈哈哈!

怪癖五 – 頭髮
既不喜歡人家攪我的頭髮,所以一年都入不到一次髮廊。而且,極不喜歡有頭髮「撻」住塊面,覺得好髒!所以 gel 得就 gel 。

怪癖三 – 睡姿
跟 Shizugi相類,我的睡姿也相當驚人!細時和同學仔去camp,我必會採取「死屍睡法」,即伸直哂手手腳腳同腰板臥著,動也不動地睡到天光。近幾年變了喜歡趴著睡,仲要手腳撐開,唔好掂到先能入睡,情「形」就好似趴底的綠燈公仔咁。哈哈哈!

怪癖二 – 著高跟鞋唔識行
有五呎八吋高的我,日常都係著平底鞋。。高跟鞋再靚再想著,都無福消受。因為著了有跟的鞋子,我會寸步難行。真係!試過勉強自己,但攪到腳趾甲都斷埋。哈哈哈!不過,依然會繼續買來一雙兩雙放個一兩年再扔掉。

怪癖四 – 喜歡同隻貓。。
嗌交啦。。佢一句我一句,鬥長氣。
Hide and seek 。。基本上同佢日日玩。佢叫我去廚房畀食,我偏轉入廁所令佢再三搵我搵到發火。。
打交。。搵東西撥佢面撥多幾次佢就起手打我。
拉貓尾 。。 每次一拉佢就翻筋斗。。好玩
睡覺。。一齊睡覺。Sofa 睡,床睡。。一起睡覺

怪癖一 – 呆企
喜歡在乾淨的廁所內呆企。。家中、公司。。企到雲遊太虛咁。哈哈。。通常在不知不覺的時候就呆了。。呀!當時我個腦係一片空白,沒有想任何事。哈哈哈!好似時間停頓。。哈哈哈!

好!寫了五個怪癖。。如果你們「車!咁都叫怪!」我也沒奈何。。不過,下一批五怪,將會是。。

〔登登登登。。〕
1/ 君 –
2/ Wilson 君 -
3/ 香港仔 君 -
4/ Carrie
5/ Sputnik 君 -

恭喜哂以上獲選的人士。。

喂喂喂。。歡迎參加啊。。哈哈哈!

10 則留言:

匿名 說...

被你和黛貼中, 我就不得不公佈一下自己的怪癖囉!
讓我想想, 再寫出來.

sidekick 說...

5呎八...
羨慕ing @_@

匿名 說...

哈哈哈。。我又真係幾鍾意呆在廁所中。不過,唔臭先得。。嘩哈哈~

5呎8。。其實係我細個1/常常畀老豆體罰,打到跳飛飛飛起。。2/常發燒三日不退。。所致。哈哈哈 ~

匿名 說...

桔的確高哦﹗

再著高跟鞋就可以看很多男生的頭頂了﹗呵呵呵~

Wilson 說...

多謝「關照」,我來交功課的。

sidekick 說...

係啦! 我細個都冇乜點發燒... >_<
我有個六呎o既男仔中學同學, 話佢最鍾意攤o向床睇書, 所以條腰好長... :p

匿名 說...

楚:哈哈哈。。在剛過左的星期日。我又在廁所「罰」企了半粒。。哈哈哈~
大雄:我都唔想成日見到男生的頭頂。。嗚嗚嗚~
shizugi:咁可能真係我被人打得多。。
wilson:乖。。請你食粒糖。。^o^
sidekick:咦。。我都好鍾意攤在床睇書。。莫非。。

哈哈哈 ~ 早呀。。

匿名 說...

妳五呎八? 點解我覺得我比妳高少少的?

匿名 說...

點止少少。。你明明高我許多喔!

匿名 說...

我也是穿高根鞋不能走路的人。很怕快要pok死的樣子.....