21.2.05

二月驚喜

朋友伸出仗義之手,為我張羅極其矜貴的「功夫 DVD 限量發行真皮禮盒裝」,的確盒未到手人就先興奮,上網站看看價錢,售百多元美金,折成港紙要過千。。挺貴!不過我信係個網頁自己煲到咁高價位。

好彩朋友幫我張羅到友情價咋!仲係講都唔信的「抵」。。抵讚!哈哈!

好緊張。。。


另一件事,當然係月初突然發行的「周杰倫2004無與倫比台北演唱會」 DVD 啦!睡前煲著佢演唱會 CD 佐讀的我,一知道出 DVD的消息,心情,簡直開心到你唔信。

DVD 質素靚爆。。後期製作亦好嚴謹!整隻差不多3個小時長的 DVD 真係好好好好好睇!百看不厭。

如果見到對面單位有個傻婆不停對著電視畫面搖著螢光棒 HIGH 哂,咁那個一定係我喇!


哈哈哈哈哈 ~

沒有留言: