23.7.19

Soap Replenishment

又到 replenish 阿梘的時間。在網上訂了兩件較便宜的梘。

5月時分享過,買了HimalayaDental Cream 來用。呢隻牙膏,係堅好用,僻味之餘,刷完牙口腔都唔會留下一口薄荷味,我喜歡,會再買來用。所以在 iHerb 買梘見有同牌子的梘,就買啦。

不過, iHerb 網頁無 Dental Cream 賣。而我呢,係當日在萬寧見做特價時買來試。

未用。暫放在公司檯面。


呢隻百幾年歷史超老品牌 Kirk's 一直想試,但呢個地球實在太多梘梘品牌喇。貪心的我已經唔重複用同一隻梘,希望有生之前試到好多好多。

十幾元就有交易的名牌,真係合我呢類一時手緊又要買日用品的人。

用緊啦,香料無乜,所以沖完涼唔會一身香噴噴咁出來。較適合男人同小男孩用。女生嘛,喜愛香味的,真係想無時無刻都帶住香味。

都好好用,用網袋搓都好快好多泡泡!加上沒有動物測試的認證,絕對值得愛動物人士大大力支持支持。

係咪?


Official Page:

Himalaya

Kirk's

沒有留言: