6.7.19

增值人緣

上年夏秋之間,上了一個 workshop ,係教「人緣增值法」。導師係朋友介紹。這些月來一直都未分享過因為我非常懶,係,我係懶到上了堂都無運用過堂上學到的全部方法去催旺,刺激,「發水」自己的人緣。想想都係買了些貼紙貼在桃花位咁咋。

為了別忘自己有上過堂,半年前開了個得 topicdraft,所以記著「有件咁事」。

如上,個堂都係講用五行生剋,生肖,風水去助運咁啦。導師是個 nice guy ,有問必答,生鬼風趣咁。差唔多十個人,大家上堂都上得幾開心咁。

既然係咁,點解唔照住佢講的方法去做齊催到人緣旺一旺?我真係答唔到點解。或者我信五行更信人和人之間落手落腳的手段。

一年快將過去。年結一下,嘿嘿,一回顧真係咩都出哂來。

嗱,事實係,人緣的事無得強求,但係有方法可以得到。

不要把自己抬得太高,不要亂發脾氣,對人多付出關心誠意,多珍惜身邊的人。緣是天定,份是人為,下下不對題想法相違就叉起腰青筋現哂成隻蟹咁,咁,儲落幾多朋友,識了多少朋友都會一一嚇走囉。

最諷刺係,觀察所得, nice guy 其實唔係 nice guy ,反而是個 ugly guy 。以上一段的大忌佢都犯哂,咁,個人緣陣 set 到幾行都唔會有朋友囉。真心類別無,酒肉類別的,都廢撚事睬你啦。

慎之。

❋ 桃花係人緣,common 的。真正男女間是紅鸞呀。別誤解啊。










沒有留言: