24.7.19

命中率

呢單發生在上星期三。

放工前跟同事吹陣水,叮囑同事的水晶手鏈要清洗用水沖下〔佢手中戴住的是我送啦,驚佢唔知〕,講講下當然提及換線。咁,同事問我幾時先知道需要換線,咁我隨手就指著我手腕的拉利瑪同佢講,如果見到D線鬚鬚凸出來就表示需要更換啦。。

幾個小時之後,我回到屋企,例必先除下手上的手珠去洗…這條拉利瑪使唔使反應咁快,咁快斷畀我睇!?幸好在我習慣開住水喉伸哂手在鋅盤上除下手鏈,所以珠只落到盤內。

落地的話真係會爆裂…囧。

拍照畀同事睇。佢都O嘴。哈哈哈。

我的「開口中」真係好急好快。因為係無差別狀態,所以我盡量小心說話。太毒的話,留畀真係要地球消失的人囉。


沒有留言: