15.7.19

Find Horn Essences

那天在灣仔298買完條線離開搵地方食食食,竟在出口巧遇教我 crystal healing 的導師,她正要拎部 laptop 上去整。如此難得又再街上遇見,一定是有原因的啦。她問我一齊去食飯啦,好呀,反正我本來想川藏回來後跟她見見吃頓飯。

相請不如偶遇!哈哈哈。

佢在店一放低部電腦,一邊等相熟師傅 check 機,一邊叫我把身上的水晶除下來給她「治療」。我樂得遞上我右手的紅紋 BB  給她撫慰。呵呵。

『你D感情近排好亂咩?佢好亂又好累喎!』她把紅紋放在掌手,然後說。

「算係啦,被騙了。」我頓一下,「以為跟了個好師父,點知唔係一回事。」

對一個人信任都要付出感情。

因為呢個 point ,飯前她帶我去〔都係灣仔區〕的 pop up store 睇身心靈用品,就 suggest 我用呢個先保護自己。

本來我勁想買 Scared Light - Love and Wisdom Mist ,一來勁香,二來成分有佛教的藍蓮花!不過,她教訓我,一日唔 cut 清和那位「師父」的 cord ,我還是會再遇到類似的人。

汗。

唉。

雖然我話唔再去那個人的場不見那個人,而我的生活線也 tune 返順和正常,可是她還是一再緊叮我要好好諗清楚當日是基於什麼原因令那個人吸引了我去「相信」。 因為這個 point 正正就是我要面對的課題。

陰公,我真係唔想諗起呢個人,儘管我口在鬧,但都係涉近月的事,我真係唔想從頭開始去想去量這個人。

即使,數埋前後都係四個幾月,就睇透一個人。

很爛。



Official : 

https://www.findhornessences.com/

沒有留言: