19.7.19

真係好無聊

五月下旬上過那裡一次,順手放低了錢之後,了斷。那句在旅程後期自佢口中呻出而我不止一次聽到的「財散人安樂」的魔音,應該完結。〔詳情我會另一prose度講〕

上個月佢在群組召喚活動參加者,無應。然後又召義工護關,都係望完算,無應機。或者可以講,完全唔想應機亦唔會理。才幾個月,伏還中得不多嗎?呢個世界無老馮囉,虧佢仲好意思使人免費為佢做事走走糴糴?真係當信任佢的人係傻仔來耍來使?

有D人,使人真係唔使本。

……

稍早,我在面書分享了某位宗教人士的 post 。那位好心,已安排方法,幫助不敢去醫院求醫的人,叫那些需要人士聯絡。

然後,半夜收到佢私訊:


黐線,佢知唔知自己講緊乜呀?呢類扮關心扮正義的話留番畀仲信佢的學生啦。

我理鳩佢丫。不過,明白啦,決定逢那個宗教人士的 post 都要按 share …是個方法。

後來,跟一班識佢的朋友講起呢件事和我這決定,話因為得佢本人確認,就知道「偏要做」來刺激佢這方法及方向正確無誤。

而那個宗教人士係咪如佢所講,老實,對我根本唔重要。作為一個公眾人物,如果做了這麼多卻是反道而行出賣信任投靠他的人,神明係會懲罰囉。

沒有留言: