1.10.18

SEP18.買書14本

我又黐Q線喇,九月買了十四本書!

頭四本係我上星期六聽完講南懷瑾的講座,翌日發現天地做緊減價,於是貢去又搵到而買的。

《南懷瑾與彼得.聖吉》


《我的故事我的詩》


《呼吸法門精要》


《洞山指月》


山竹後,我慶祝自己無損失,於是買了兩本書慶祝。

《小豆丁日記》


《鬼古女王.迷離境界復刻版銀裝號》


講返月初台北之行先。

人在台北因為街太熱,逼不得已要搵 cafe 多待室內,加上手邊無書,故此明明話唔買書的都買了幾本。幸好回程行李上磅都係14多點。

呢本係睇展覽時買,因為有優惠價,才 200 元新台幣咋。如果你買過在香港展覽而發行的相關書籍,就知這個 200 元新台幣係好癲。



之後,買了:

《醜女與野獸》

好漂亮的封面。


《符紙婆婆》這本書我六月上旬搵本地樓上書店訂,直到今日無通知到書。HK$50訂就食左,本書唔講以為從冥王星寄出。係,我放棄喇,唔再靠書店訂書。五草我當跌了算。

我經FB訊息訂書又在店開單留電話咖。唔好話我知唔見左我訂書記錄。

算。

於是,在台北買了這本書。

好笑係,在桃園機場見到書店負責人囉。



《世界上最棒的貓》


《憤怒的葡萄》上冊和下冊兩本。


《如果這是一個人》。講集中營。


《愛的荒蕪地帶》櫻木紫乃


其實我仲有書想買。。嘿嘿嘿。

沒有留言: