31.10.18

鬼故精華錄.前言

農曆七月十五那晚去了長春社辦的鬼故精華錄講座,是一個既講鬼也講古更會講鬼故的講座。係,我無寫錯,的確係長春社搞的活動,我跟朋友講起時對方都半信半疑,一個問:『嗄!長春社?』另一個就提醒我:『七月十五係盂蘭正日喎!』咦?咁,都報了名又留到位〔一票難求〕,我梗係照去啦。我當十四號完了就得。至多我帶多少少法器傍身。係呀,又要威又會戴頭盔咪就係我口囉。

哈哈,這已是第五年辦的同類活動。舉行地點係長春社會址內的小白屋,即係舊贊育醫院後座那已有百年歷史的建築物。而且啊,講座進行時,係全場熄燈咖。剩係個場都真係夠哂氣。哈哈哈。



呢晚主講者周樹佳分享鬼故如圖。




雖然話精華,但其實每個「出事地方」的 background 都講得好詳盡,而且主持還抱持「今日睇真D」精神,盡量親到現場拍。〔主持曾是「今日睇真D」幕後〕

嗯…我唔清分享當日所聽到的事有否侵犯主講者的版權和相關組織人士的私隱。我盡量用其他化名去代替「人」或「地」。如果不能分享,我會把以下的內容悉數刪

因為太長,所以待續。

沒有留言: