15.10.18

繩結班第三堂功課

第二堂係用鈕扣結穿一條頸鏈,可是笨笨的我一直搞唔好個結,於是棄權…擱置一邊唔處理住。話咁快,又到第三堂。哈哈。呢堂好easy!織皮繩。

我揀了 Ocean Jasper 海洋石配皮。

星期日出街前在家織得七七八八,晚上回家上埋個扣完成。

我都睇到兩邊唔平衡,不過懶得又拆開再穿,反正我都唔會戴上身。嘩哈哈哈。想到另一款,可以再落 SSP 配線/繩/帶/穿過。

老實說,左右太工整的款,叛逆…係…水瓶女的我,唔太接受。


當然,經歷上一堂的挫敗,呢次把功課完成都係開心的事。呵呵呵。


由上朝下拍珠時相片倒轉了。也沒有轉返180度,由佢。


上堂導師示範。



尚有一堂就完了。下一次係中班。不過未出日期。唔知時間夾唔夾到。

沒有留言: