1.10.18

《符紙婆婆》42/18

10/09/2018

呢本書,我搵了銅鑼灣樓上書店代訂,五月卅一日經FB問,因想快點睇到書於是六月一日已到店付訂金。可是,直到呢日我都尚未收到通知本書到貨。究竟書店去了哪裡訂書?

嘿嘿,六月一至十月一。四個月。七月初問過話書要等多兩個星期左右到,想想店子應忙書展,都沒有再追問又追問。直到今日都未收到訊息取書。

六至九月間星子出的書,再沒有搵書店買,直接在台灣的網絡書店訂過來。睇埋添啦。

係,九月初我在台北時順道把這書買回來。哈哈。如果有日書店通知我到書,我會同佢講:96日我在台北機場大堂見過你…書,唔要,訂也唔要。是否這是一本消閒讀品就如此怠慢?


講返本書,講人為了某個「願」而求一張能實現願望的符紙。當然,所以事都有交換條件,而條件,是在符紙實現夢想後「收」,會「收走」什麼係連當事人也不知道。

講起上來,裡面有個故事幾似城寨鬼媽媽。

推。

人生的道理,不必下下要睇佛經史哲才有啟發啦。

沒有留言: