18.8.17

Larima.拉利瑪

這隻被朋友仔謔稱「拉你媽」的拉利瑪原石,係晶石店店主在搬舖前放題遊戲的壓軸石頭 #169,後來加碼有新石,目前玩到 #319。店主有意再玩放題〔因為有朋友話同一時間幾個舉手,在 whatsapp 度睇好食花生 feel ,有人話修羅場〕,不知下回有些什麼正正子。

咪以為我好癲呀,我搶了7-8樣左右咋。不過詳細無數過。有咩呢咁:拉你媽,金珀,藍珀,紅碧兩條〔一條代朋友搶〕,斑彩螺,東菱玉吊墜…

話說我出糧又去店贖回我整個月留起的寶物。當時店主說想放這件,不過唔知大家會不會搶〔連續多日的放題,數個朋友仔已大叫破產,哈哈〕,加上這件本身來貨都要二千五,所以以什麼價位放出佢還未諗掂。

實際我以幾銀搶到呢件石,其實我當時有出口術〔哈哈〕,所以,在無人爭奪下以口術價得到這件拉你媽。有朋友仔話因為家中有一件了,所以忍了手。

谷裡一班人,多數係藍色控。所以只要老闆推藍色的石,都V嘩大叫。哈哈,首推當然係係藍光月亮啦。




似唔似一個心形潮池?



又多一件藍色晶品。

沒有留言: