27.8.17

情味館

明明約好新朋友仔12半在巴士站等,匯合後先去食個午餐,才去水晶店購物。不過佢太心急,在約定時間前個半鐘已通知我佢太悶喎上車先去裕華兜下圈等我。幸好慣常有早無遲的我剛好準備著鞋出發,只好唔坐巴士改為坐地鐵過去,慳半個鐘車程但要企到出去。

就在11點幾,佢又再 whatsapp 我話佢逛到去水晶店附近公園還見到老闆在拉起閘準備營業。佢還問要不要在公園等埋我先去水晶店。嗄?唔係食晏先咩?見佢咁急,就叫佢入店揀住先啦,我盡快趕來,不要在公園等喇,街好熱。

因為好肚餓,結果在趕去店其間見到麵包店先買個包,再到店吃。

佢買了幾件頭,而我就留起幾件石頭後數。哈哈哈。點解咁咖!?

之後,才去食晏。其實,這才一點。

我揀了個意大利飯。


沒有留言: