19.8.17

東菱玉.Aventurine

水晶店搬個大場,老闆邀了谷友先上去暖場,玩了這麼多天放題,又等緊新場新貨〔老闆一直在 whatsapp 度放石頭相刺激緊大家的購物慾〕,大家都好期待。

各有原因,這晚上去的人有八九個,大家入到店都嘩嘩聲,600呎的新店雖然不是塞滿水晶,可以這個大單位還是十分壯觀。

都無正式打招呼認下人,大家都好開心地研究石頭。

除了已有目標的新石,老闆也入埋我先前托佢訂的東菱玉手鏈。哈哈,佢幫我拿了件高階版,即外間稱佢為「綠草莓」仲標到好Q貴的東菱玉。當然,佢都係以優惠價賣畀我啦!同時,店裡的朋友也要埋較細珠的東菱手鏈。


真係識我的朋友早幾日應該見我在FB留了一番話:

畀咗樣嘢佢佢覺得cheap多數放埋一邊〔咁對佢〕。後來佢見我有,我就話佢知呢樣係「財富之石」,佢就即刻拎起佢件嘢戴住。我想講,財富唔係淨講錢錢錢…朋友,健康,智慧,貴人,開心,順境都係財富。

呼之欲出是誰啦。東菱好便宜,也許不是真玉真翡翠,所以我很多時入佢房晾衫都留意到那條東菱被放在玻璃碗裡。自從星期五晚我回家沖乾淨這條東菱放在檯面風乾而佢發現後問我「你又買了一條?」,咁我就乘機話佢知呢隻石係好東西,係財富之石。嘿嘿嘿,佢打後連續兩日都戴住出街啦!所以,有貪念的人,真係好現實哩。感慨的我,只能在網上呻幾句囉。

被錢蒙住心的人,原來真係看不到財富早已在手中。

可笑又可悲。



唔講佢喇。

幾日後,發現有彩虹!嘩。


沒有留言: