18.11.16

鮨文

約了早上去做身體檢查,下午就有電訊上門換機頂盒,中間偷得時間衝去鮨文吃 Omakase 。雖然我係一個海膽控,可是難得去吃,梗係食下不同的刺身啦。負責人話周末日的期已排到下年2月,怪不得我上次來無位啦。不過,這天是平日,店中得十個位,而我 walk in 幸好有位,我係第四個。

菜牌最便宜係 HK$300 的 Omakase ,不過卻好味過我以往吃過的壽司。真係黐線地好好味。由於師傅叫我用手捏著壽司吃,而且他還好仔細地介紹每件壽司及吃法,所以我沒時間為每一件手握壽司拍照 / 連拍。當然,紫針海膽係第九件,唔拍張照真係對唔住自己。

這裡沒有提供拌芥辣的豉油,吃的是刺身的原味,配料及師傅的手藝。

如上所說,師傅係教客人點樣食壽司才是最好。如三文魚子壽司,係鋪面的魚子朝口放進去吃,魚子無腥味,第一次吃如此美味的三文魚子。〔我以往唔吃這個,丼內有我都會夾哂畀人食。〕



好快樂。

不過,平日要假期才有機會再吃到。

因為做體檢,這天我都好鬼街坊裝,披頭散髮,TEE 加短褲,連妝都無乜點化,小布鞋。入到去,覺得自己甩皮甩骨咁,真醜怪〔算失禮咖〕。哈哈,下次執返似人樣先去咬咬,以示對店及師傅的尊重。

沒有留言: