3.9.15

Sheraton' Buffet

因為長輩生日,又唔知去邊食可以就哂各人口味,於是匆匆忙忙揀去食自助餐,費時煩。病到五顏六色的我,睇完中醫等回去飲中藥的空檔,打去酒店訂位。

對上一次吃自助餐好似係超過年多兩年前的事。係和舊同學去都會凱逸食 lunch buffet 。至於 dinner buffet ,嘩,感覺係上世紀的事。真係諗唔到上一次係何年何日。哈哈哈。

buffet 當日早上起床勁頭暈,耳很轟,連一條直線都行唔到,要扶住櫃行。急忙洗衫晾衫,跟住叮熱劑中藥飲完又撻返落床休息。睡到兩點幾,起身精神爽利,於是洗頭執樣出街。係。係啦,食 buffet 前,我其實除了中藥同山楂餅,係完全無食過其他野。完.全.無!

因為有精神,所以可以盡情咬咬!我唔客氣啦!〔我有份畀錢啦其實〕


我承認,這一晚把中醫的警誡完全拋諸腦後!


先咬三隻蠔。是不是太少了?但見蠔不及蠔吧的飽滿,於是只係吃了三隻蠔。


鹹得有道理的 Jamon 配蜜瓜,芝士都是必吃的。


長腳蟹,龍蝦,煙三文魚。。


蝦,蝦,肉,


蕎麥麵,海膽飯,豆狸,蟹箝。。還有沒拍照的中華沙律。


牛肝菌意大利雲吞,煎帶子,抹茶 和 檸檬 MacaronEscargots à la Bourguignonne餐包。


帶子,甜蝦,三文魚。。


糕店六款加兩枚士多啤梨。。


抹茶同芝士餅味雪糕。棉花糖粒硬到似咬不開。。


紅酒果凍,西瓜,芝士,番茄,椒,螺肉,又一枚檸檬 Macaron


檸檬雪芭。

我知道做人要有衣食咖,所以整頓自助餐我只剩下的半球雪芭吃不下。其他塞哂落肚啦!好耐未試過咁樣食食食喇。

我都覺得勁。當然,比起人家一口氣啪成打生蠔落口呀,或咬幾十隻龍蝦都面不改容那類壯胃人,我這一頓的確不值一哂。

沒有留言: