30.9.15

背囊

阿桔絕對行過商場卻被這紫色吸引了付款。不是大牌子啦!在小店買的。老闆話係日本買返來,不是來自「鄰近經濟強國」就成。主袋外邊有五個袋:靠背,左右各一個,前幅有兩個。而內櫳哩,兩邊共有五格!銀包,口罩,怕整皺的書,筆,化妝袋等等各有位置可放,不用叮噹百寶袋咁堆在一起〔搵道具時常常摷出一大堆東西〕,超貼心。當時顧住同老闆吹水沒為意咖,只留意拉鏈順唔順。到回家執袋時才見到,大愛。真係好 fit 阿桔這個揹埋大堆小物件出街的人。

加上袋不是 sporty 款,襯返工的恤衫西褲都順眼。放工後有節目的話,揹背包由兩肩分擔下物件的重量,真係好好多。

個袋,其實還有阿桔喜歡的桃紅色,不過一口氣買兩個同款背包好似有點過份,結果都係買個市面不多見的紫色。當然,吸睛係見到紫色嘛,捨棄的話會必會念念不忘。

水瓶座的幸運色係紫色呀!


至於價位,四百有找,老闆更畀一個折扣阿桔啦。

沒有留言: