11.9.14

中秋特備節目

上星期三無啦啦開始喉嚨痛,滿以為睡不足的警號,多喝水。可是喉痛持續,到星期六已有幾聲咳。星期一早,因為咳到不能坐長途車,便去元朗睇,打算睇埋醫生就回公司,點之等醫生回診所其間,阿媽打來話佢要入院,於是睇完醫生只好回家,放低返工的用品,執住院的東西去醫院。真係錯有錯著。之前阿桔還在想去佐敦睇醫生好尐喎。

上星期舅父舅母帶了兩瓶酵素類果汁畀阿媽,話好有營養,在美國寄過來咖。還當場開了一瓶斟了一小酌給媽試。結果嘛,佢唔受得,亦開始喉舌唔舒服。因為今個星期要打化療針,所以有幾聲咳的於星期一早去了急症室睇醫生〔化療期間的病人如有身體不妥係要去急症室睇,不可胡亂睇私家醫生亂吃成藥〕。亦因為咁,醫生叫佢留院觀察。

因為咳嗽不止,阿桔回家後先吃了藥再出發去醫院。趕及午間的探病時間。去到放低毛巾水杯等等物事,講了幾句,又落樓去買午餐畀佢。拎到上病房,都差不多一點。之後,自己才去食晏及買定晚餐。回到家,藥力發作,攤落床睡得死死的。因為是感冒,晚上有人接力去醫院探病買飯,連床都起唔到的桔留在家。

消炎同咳藥水令人昏厥,明明吃了藥,卻咳得甘過未食藥,吹脹。第二日公眾假期,睡了一整個下午,連阿媽出院回家都理唔到。當然,早一晚已跟細佬講,感冒中,不便入去病房,所以叫他處理出院的事宜。當然,保持距離好點。惹佢感冒就麻煩喇。

星期三,回公司,下午再去睇醫生。今次去佐敦睇返個夾的醫生。吃了一回藥,咳嗽收歛了。真的睇醫生都要睇個有料到好尐。

至於那兩支「汁」。那晚回家時聽完阿媽轉述,再睇下那兩支汁,嘿嘿!美國寄來?香港無得賣?樽同紙盒的包裝皆印上好多中文字喎!由成份到飲的方法都有中文正體說明。阿桔話,如果美國寄來,根本不會有大量中文字啦!再上網搜尋,喔!傳銷飲品。

以阿媽食多少少薑都過敏發紅的身體,幾好的幾有益的都未必受到。

朋友聽阿桔講了大概,說,化療期身體弱,唔受得啦!

無論如何。都出了事。

大家的中秋都泡湯了。

沒有留言: