30.4.07

四月睇戲記錄

〔7〕羅拔神奇家族
〔影碟〕生日快樂
〔影碟〕下一站,伊利沙伯鎮
〔影碟〕韓流怪嚇
〔影碟〕巴別塔

☆ 羅拔神奇家族
看電影前已沒有期望有啥新意。點知睇完更覺沒新意。除了動畫的技巧睇得出非常明顯的進步外,便沒有其他。如果是由人做的電影,就像近年的「賀歲片」囉。

☆ 下一站,伊利沙伯鎮
沒想過,有這麼一套垃圾片。被騙了。最神奇是,我竟然睇哂成隻碟。

☆ 韓流怪嚇
其實我唔係好明男主角做緊咩。。好吵呀佢,真係想車暈佢。
我諗,如果電影由香港人諗出來拍出來一定更好看,畢竟,我們都經歷了「非典」的非常日子。加上,我們也有條維多利亞港。。係呀,一條,填到得番一條。

☆ 巴別塔
套戲吸引我的最大原因,大概是我早前真的去過摩洛哥啦。坐過那些旅遊車,食過那邊的風沙。。感覺很特別。

☆ 生日快樂
讓我痛痛快快哭一場。
我覺得,電影好像特別拍給我看的。



一︿一 近來的電影不算吸引,湊巧我揀睇的又有爛片。。唉,消耗了不少看戲的熱情。。希望睇完蜘蛛俠3之後情況會好點啦。

魔間迷宮未睇
在你遙遠的附近又未睇
黑色名冊又未

。。唉。

3 則留言:

Alex 說...

我又覺得下一站幾好睇…………

生日快樂好似拍給你看,唔,果然糸人見人愛的桔姐呢,小南!

匿名 說...

係喇..我覺得呢排冇咩戲好睇.有人話SPIDERMAN都唔得,有DD想去睇"十分愛",普遍都話唔錯喎.

匿名 說...

我都認為SM3好悶。