21.10.05

我們都是一起長大的。多謝。

這兩個星期和班朋友先看《林狗發花癲》talk show和昨夜的《草蜢我們的演唱會》。沒必要隱瞞,我們是聽他們大的。。哈哈!

昨夜的演唱會好正好正好正!拿著螢光棒的右手,整晚三粒鐘舉高用力地搖。。原來要high,氣氛好,即使山頂位,到可以站起來一起吶喊跳動。今日,右手很酸痛。。嘩哈哈。

好正呀草蜢!

這真是一場great show!多謝!

其他待續。

仲有,超期待星期六即明晚的《草蜢.林狗我們一起發花癲》!

亢奮中 ~~

5 則留言:

匿名 說...

我都同你一樣約哂d朋友睇林狗同草蜢。
左右手加兩條腿超級酸痛同埋失左聲!好耐冇睇過一場咁好既show。今日依然同班朋友處於一個極度興奮既狀態。
你就好,我都好想睇佢地《草蜢.林狗我們一起發花癲》!可惜買唔到飛!!

匿名 說...

噚晚我都有睇噃, 由一開場到結尾都不斷玩POPO同坐住跟節拍扭身. 結果聲沙手腕關節手臂關節同條肥腰都覺得又痛又攰. 一個演唱會分分鐘消耗左一個月既卡路里.

不過都值得O既!因為真係一個GREAT SHOW!

匿名 說...

crystal, 您好呀。。昨日我無企起身,因為我實在太大件,怕一個擋三個,又怕一個企唔穩由山頂碌落去。。不過我把沙聲今日都無事喇,係隻手痛左d。。。。明天一定要帶支水入場。。散場重要去食糖水潤番下。林狗我同5個友人睇。。昨日加埋我係5個。。明晚係10個。。好彩一早收到風兼搵人去通利撲飛。。一場咁罕,真係搶咁滯。。

sputnik, 哈哈。。咁巧,昨日一場超正。我坐尾三行中間,動不得。。不過我都好用力嗌,吶喊和揮動螢光棒。。正呀。。

〔回味無窮。。哈哈哈〕

Karson 說...

I have no chance to watch the live show, I hope both will have DVD later and I can watch!

匿名 說...

會咖會咖!我都等緊佢地隻碟。。不過唔知會唔會拖到佢地三子跑完外國唱埋先出。。

超期待。