23.11.19

個人訊息. 4/11

會不會準到太誇張呀。訊息到的那天早上,人狀態本來就不好, 一回到公司就接到另一部門同事打來電話,莫明奇妙受了一襲無情風刮刮刮。半小時多,黐膠線。〔我直到今日都唔聽佢打來的電話〕

點之…到下午收到如圖那個訊息都無半小時,就收到老母 whatsapp 我,叫我唔好再 send 黃野畀妹夫,老豆知道了好嬲,發緊火。喂,我仲要返屋企咖,點算!

『乜料呀?』我R爆頭。有些禮節我守得好嚴格,所以我和妹夫僅在家庭飯局中見到講幾句,私下無聯絡,倏乜咁大整蠱?

老母講,係老豆話佢個女講。於是我 cap 圖去姊弟谷度問阿妹…佢都好愕然點解咁,佢都無講過類似的事。

即係老豆幻想太多佢唔順眼的事就入我數,老母就加藥,挑撥離間。

因為阿妹無講過,所以都好激氣又食死貓。點解我兩姊妹成日都要食死貓。

結果係細佬舉手回家處理。


願我繼續如橡樹般硬淨!係呀。有咁樣質素的父母,由細唔硬淨都幾難過。

沒有留言: