26.11.19

自己開牌. 23/11

因為靈樹給我的訊息挑起了好奇心,星期六早上自己都從櫃度拎返幾套牌出來睇睇先。

Art Oracle Desk 我唔係用過好多次,但這張牌就不是第一次抽到。


第一次用觀音神喻卡…抽到最後一張44,還有43 40。


天使卡又抽到呢張


Wisdom of the Oracle 就抽到 Round and Round。從我抽到的卡睇,重複返之前的多,真係 round and round 啦。知喇知喇!我在自轉。不過,轉還轉,這明明是黃金比例呀。而且,係內和外轉緊。我絕對相信。


The Universe has your back 我又抽到呢張。


本身套卡想送出去,不過導師叫我唔好送,因為不求回報的送即係表示自己唔希罕,上天接了訊息就會回應我唔再給我遇到。

所以,都係留來自用啦。


睇完牌。繼續積極生活啦。

沒有留言: