19.2.17

生日飯

同厲鬼食晏,佢話同我食生日飯喎。哈哈,於是訂了近期心水的餐店。好好味。

好好笑,因為有人放了中學晚宴的相,於是我們的話題就圍繞著「十年人事幾番新」來講。當然,把過往的男男女女明戀暗戀也抖出來笑一餐。

講到A跟B跟C跟DEF那幫人暗湧又明溝的關係,得出一句:『點解咁混亂?』

「哈哈,點似得我咁專一,咁多年來得佢一個!」我自豪。係咪應該自豪?當然,我是十分相信自己眼光啦。

佢勁呀,走在街上佢竟然仍認得出曾同班的舊同學。真係丫,我望著 FB 同學的相,很多已認唔到啦,走在街上,更加認唔到。哈哈哈,靠佢,聽到不少舊同學的事。

這一頓,吃得好也十分愉快。哈哈。



厲鬼話佢請。多謝哂。

沒有留言: