18.2.17

記.買膠布

〔早前寫落〕

走了幾間,見到這個 Cosmopor 這個德國牌子西班牙造的敷貼。由於個傷口一日要搽三次類固醇,所以我掃了七包〔獨立包裝〕。後來又見到3M都有,於是又掃了一盒。

Cosmopor 好用。佢在棉片上有層膠膜,咁就唔會吸走傷口上的藥膏,也不會粘著傷口,good。

四個幾一片。合理。


話說哩,我個傷口跟小片裝的藥水膠布中間塊棉差不多大,於是發生了貼著肉〔甩皮〕搣到痛的慘況!所以醫生見我傷口紅紅的都叫我用大片的敷料或紗布。用過紗布,不過貼上去之前又要摺來摺去,而且固定位置都煩。於是就走了幾間店搵合適的膠布。終於在一間分店見到這個。

藥房?因為我發現有隻大廠出的紗布係 MIC〔made in X,我唔敢用〕,所以嘛,都係自己走多幾間搵好D喇。

3M 都係印住歐洲造。這個敷料比 cosmopor 薄身,同樣都有片膠膜在棉上,唔會吸收藥膏也不會粘住傷口,而且整片膠布都比較柔軟,更適合我貼在不停郁動的頸上。別忘了,3M醫療用品曾救過無數香港人的命咖。品質點會差喎。

兩款都在屈記買。

沒有留言: