13.11.13

VIA TOKYO

大確幸呀!好好味的抹茶霜淇淋!好濃好香的抹茶味,絕對係足料兼足誠意之作。搵多尐藉口畀自己經過那頭咁就可以食到一次又一次喇!呵呵呵!

大抵之前的太叫人失望,所以阿桔已經唔記得呢條街有呢棵樹未嚐一口。猶幸有人想吃甜品就提及此間,於是咪抱著盡量去看看情況的心情去一趟。

嘻嘻,真沒白行一趟。阿桔畀呢杯抹茶迷住了!

脆米白玉紅豆抹茶牛奶雪糕.Okome Shiratama Azuki Mix Soft CreamHK$47
甜品set〔warabi Mochi 黃豆粉蕨餅,Shiratama Azuki 白玉紅豆,Matcha Soft Cream〕HK$45

抹茶好得,但個黃豆粉蕨餅和白玉紅豆都一樣驚喜!是本地食過黏韌得來又好嚼的日式甜點。當食過其他店又硬又黐牙的,就會明白嚐到這新鮮美味後由衷的滾動!好滾動!


貴?不啦!簡單一杯霜淇淋脆筒都係賣廿八元咋!比 CHA CHA 便宜哩!

好喇好喇!以後來老銅有好味抹茶食喇!

沒有留言: