4.11.13

少不了的面膜

平日懶散散的,因為下個月有飲宴要去,其中一單還要和十多廿年不見的老同學見面,呢勻真係唔努力執一執就真係失禮哂。減肥就一定減唔到咖喇,整容又無錢無勇氣,刻下,唯有令自己的皮膚盡量保持水潤不甩皮的狀態啦。奈何命格脫水,補水的事從來有如希望工程!看這陣子的文章,阿桔真是日日敷不同的面膜急救自己咖!

以下一堆,是新近入貨的面膜啦。


Green Piggy 豬皮水光睡眠面膜。在官網上看,是純豬皮提煉而成。充滿膠原喎。雖然製作過程的圖片似整果凍,不過若知道原料是豬皮可能無哂興趣敷上面且敷過夜。嘿嘿!見到圖片個肉色面膜乾了後如膠似假人,太詭異!遂花了一百大元,為貪好奇而買下。當然,此產品在韓國其實是熱賣的 item

當然,敷過夜咁大件事,阿桔都係拎個額頭出來試一晚先睇下反應先。打側睡,敷過夜的面膜黏著頭髮和枕袋,真係幾麻煩。


Innisfree 面膜紙: 玫瑰、巴西莓、乳木果、蜂皇漿、濟洲榧子、艾草。
Dermal 面膜紙:蘆薈〔店贈送的〕
TonyMoly 面膜紙:蝸牛。因為朋友的朋友說過好用,所以也買了一包試。

努力努力!

沒有留言: