26.12.12

去吃大閘蟹

朋友飯聚正值大閘蟹吃得最火的季節,2/3提議去吃一頓。我不異議啦!

友人說金都國宴做緊優惠,便訂了位,三個女生撐腳腳。友人係格價專家,是晚點的菜餚,全是餐牌上的優惠菜式。

大閘蟹。一人一隻。
原來志同道合的人不少,都愛吃炒燸米飯
粉絲蟹煲,無乜咖哩味。
脆皮雞,算大碟喇!

我哩,怕拆殼,所以唔係好食蟹。今餐隻大閘蟹,都係第一次食,卻折騰了一個小時!蟹,被我拆到屍橫遍桌。。真係好恐怖!

不過嘛,大閘蟹的味道沒有使我上癮,是我太鈍定係之前把味道想得太美妙?

總言之,仍不是我杯茶。

不過,朋友話,一邊拆拆剝剝,才有多點時間吹水笑笑。。咁又的確係。

沒有留言: