30.9.11

Ti-7 & ISO 80VF



話說日前找到支塵封舊拍,心癢癢的於是上網搜尋一下關於這球拍的性能,後知後覺竟發現原來係好東西。講畀波友知,佢都覺得我好好笑。

當日買舊愛,是在波鞋街的運動舖,憑顏色喜好而求其買的,跟新歡刻意去羽毛球用品店買的不一樣,估不到當年無心插柳會執到件好兵器。哈哈哈。當然,我更相信,好的技術配合下會發揮得更淋漓盡致。

不過,Ti-7的拍線我想須要重新拉過,grip都要再包一包。可是,現在拎去「美容」應該趕唔切下星期出場。唯有打完場波之後帶它去執靚佢。呵呵呵。

Grip tape 用咩色好呢?線的顏色又如何?那天買新歡時,掛在牆上的拍花多眼亂,到之後揀tape揀線的色已暈得一陣陣。呀,今次拉線,我想拉隻貴一點的線。呀!和grip兩樣都整個橙色如何?成支拍,顏色撞到鬼五馬六一定好好玩!呵呵。

About Yonex ISOMETRIC 80VF:
http://www.yumaoclub.com/shop/cpjs/jx_yy_iso80.htm


About Yonex Ti-7:

沒有留言: