22.12.10

My Nephew

這幾天,因為桔媽被徵召去幫手,所以這個星期在家中的話題總離不開這位「飯團」〔好像是妹夫替他改的,因為胖臉很像喎。〕。出世才一個星期的飯團,已給父母給親朋戚友拍了大堆照片。因為太得意,我也放幾張在這裡。

我和桔媽都有疑惑,通常初生的嬰兒都有甩皮和皺皮的情況,點解飯團沒有?

加上雙眼皮,兩個小酒窩,一個兜兜的下巴,紅紅的櫻桃小嘴,高鼻樑,表情多多但樣子端正,靚靚仔仔,像滿月的人仔多過似出世幾天的人仔囉。亦因為咁,個個愛不釋手。

桔媽更讚,人話聽話易湊唔扭計,無乜點喊只係『eerr』咁講「BB話」,有時睡到要他們弄醒飲奶。〔好似講緊一個六、七月大的人仔!〕

快十二朝喇,我只見過飯團一次咋,搵日得閒就去家訪家訪。

快高長大呀飯團!

〔飯團個背面照似唔似蠟筆小新呀?哈哈哈。〕

P.S. 其實上星期二我多了一個兒甥飯團外,十六日那天也多了一個表甥。表弟也榮升新爸爸。恭喜哂。

沒有留言: