28.2.07

行個桃花運吧

近日,朋友說有壓力,計劃搵個好日子到姻緣石求愛。。

近日,某人跟我提及「大長今」之事。也八卦一下我的 situation。。

真係好日喇。。撞都無咁巧合。究竟那些人包括我娘親係咪墮入「情人節症候群」高峰發作期?

▽ △ ▽ △ ▽ △

話說,過年前阿桔娘親突然跟個女半帶認真地開玩笑:『不如今年買棵桃花,妳去轉個圈丫。』然後,在家永遠不會搭訕的老爹就望著我『哈哈哈哈』大笑不停。只笑,沒說什麼。

有啥好笑?!對於老爹成世人總是「在唔適當的時候做唔適當的事」,我早已採取「唔聽唔見」的態度,盡量不要駁嘴和「多多事幹」。

其實那刻,想起《功夫》裡肥仔聰開星爺是否識功夫時星爺的那個答案。

『唔通我「一塌糊塗」都要講妳知乎?』娘一定嚇暈。

『唔通「孽緣」都要講妳知咩!』

『唔通我。。』

這不是講笑的時間。選擇無話。

是不是 empty seat ,本人最清楚。

1 則留言:

Alex 說...

大家關心您而已