22.1.07

關於嘔吐

四點多在睡夢中因胃部不適而醒來,吃了一片胃藥。
作嘔的情況持續,人卻睏得要死,於是帶著一個大膠袋放在枕邊以策安全。
迷迷糊糊的,五點半終於嘔得出來。
嘔到標眼淚。

這是不計孩提嘔奶,記憶中的第三次嘔吐。
第一次是十歲左右,發緊燒再勉強飲了青紅蘿蔔湯,遂嘔到一地都係。
對上一次是幾年前的事,半夜同樣因胃不適而醒來。
呆坐在廁所嘔不出,於是吃了一片止痛藥。。
怎料,當在回床前去小解時卻嘩啦嘩啦地嘔。。
於是,慌亂中就對著瓷盤嘔。。終於搞到塞了。。
要勞煩母親起來用「通渠佬」加大滾水去通番條渠。。
狼狽到暈。。非常不好意思。

我的胃比我更有性格,咪睇我平時咩都食,其實胃動得非常慢,可以忽然大半天也消化不到食物。加上有「胃寒」的問題。。

回想昨晚,真係無咩食過刺激東西喎。。搞錯邊科會嘔呢?

等天光中。

3 則留言:

匿名 說...

Take Care!

匿名 說...

你真係叻,我成日嘔架.試過因為月事,因為酒精,因為腸胃炎,因為暈車浪(小時候).

不過都係個句,小心身體

匿名 說...

小雯:
可能係我星期六晚入左西貢食左一餐海鮮。。
除了嘔。。瀉左幾次囉。。今日〔星期三〕還有點隱隱痛。

杏帆:
嘩。。妳都要小心身體。

多謝關心。