1.1.07

十二月睇戲記錄

〔8〕 提防老千
〔9〕 陽光小小姐
〔9〕 戀愛夢遊中
〔10〕 沖出水世界
〔22〕 滿城盡帶黃金甲

五套戲,最好睇是《陽光小小姐》。

☆ 提防老千
係。。我真係畀錢入戲院睇這套戲。

☆ 陽光小小姐
女主角Olive有個肚腩仔,好像我。哈哈哈!

☆ 戀愛夢遊中
挾《無痛失戀》之名,及有我喜歡的外國男星Garcia Bernal,無可能唔睇囉。

☆ 沖出水世界
陪朋友睇。。又無所謂,於是買飛入場。

☆ 滿城盡帶黃金甲
我忍不住「咭」一聲笑了出來。。

2 則留言:

匿名 說...

我睇黃金甲果陣,都係「咭」一聲笑出來喎,仲笑左好多聲添,實在太多笑位啦!

匿名 說...

我睇左一次咋。。你呢?