11.7.20

補給護膚品

少飲水,睡不足,有化妝,做唔足清潔,加戴口罩時間長,本身皮膚好易出瘡的之前已爆緊瘡,同時我的日霜晚霜全清…唔用到無哂都唔郁。

網購訂緊救急用品等寄到來前就不幸地有粒瘡含哂膿搞到耳前後淋巴突突要睇醫生食抗生素。多謝哂。

下圖訂的全是從英國直接寄過來。

First Aid Beauty 在網上一片好評,於是我都入了兩樣,面霜和爽膚水。

喂,真係好用。



這個 Rodial 好好用,不過對我來說是貴價貨,這瓶 Velvet Cream ,官網賣80英鎊。我真係唔急到瀨都唔捨得買來用…嘿嘿嘿,可想而知我的皮膚狀態真係亮哂紅燈。

效果好顯著,好好用!推。





Official : 

First Aid Beauty

Rodial

沒有留言: