16.4.20

匯澄配 Karl Plus +

之前在書店買了一款防藍光眼鏡,主要係副框我勁喜歡啦。不過,由於膠鏡片偏黃,所以每次要「執相」都不可以戴眼鏡,否則相片都偏了色。陰公。

加上近呢一年睇東西有時對唔到焦會會朦朧,都有打算去驗一驗配番一副正式的眼鏡。有去近來好熱的日本眼鏡店睇過,有心水的聯乘框。如 Lisa Larson 系列咁…哈哈哈,然而,就在我遲疑緊的時候,青老師在其面書分享匯澄眼鏡店和新的防藍光鏡片,正呀。因為店子這幾個月來一直為手頭不充裕朋友們配眼鏡,所以我就決定去這間店配鏡喇。

驗眼結果令我都傻了眼,我既無近視又無老花,「可惜」有廿五度散光,連視光師都讚我個 result 好靚。以一個中年人來講我的確又值得自豪,或者我成鬼日都啤住人家的錯處啄落去,無對鷹眼真係演不下去。嘩哈哈。。儘管可以不用配眼鏡,不過我還是想連廿五度散光引起的不安感也褪去,所以配了這副廿五度散光用的防藍光眼鏡。

浮誇一點的框一直都係我的菜。哈哈。

這款防藍光鏡片,無偏黃,所以戴住來執相都無問題,正丫,執相最傷神啊。

鏡框有折,加埋鏡片,千七多點。

不得不說,這是我第一次以自己錢配眼鏡。以我的唔忍手能力,算平了。

或者下次去配副日本手工框。


眼鏡店:匯澄,荃灣新之城〔南豐中心〕三樓,炸雞店對面。

鏡框 Official :

karlplus.com 

沒有留言: