4.1.20

又買香

件事因病而起,唔好笑,但感激朋友在病時想起我給我機會扶一把。

廿九號那天朋友 Y 突然傳來訊息問我有無艾草碎可以畀少少佢用,因為佢一家四口都病了,樓上住戶剛好在點艾草之類的東西,聞了味,便想起我係買香人。當然有啦我。而且呀,我知道朋友狀況,梗係唔止畀少少,直頭加重料畀佢啦喂。

被信任被記住是幸福的事。何況,當下我要出手幫佢清清家中的穢氣病氣。

雖然在家而準備定除障草〔又叫雪巴草〕,十五年艾棒條和整紮白鼠尾,不過下午第一次去上堂的 workshop 竟然有艾絨條賣,天意呀!同一天發生!所以即入一份取代支艾棒啦。

而且,這些艾條不是國貨公司一盒盒有廠有號的貨,係手工野,還力了「料」,唔知靈氣定經文定什麼喇,所以,我覺得好好喎件事。


店裡還有崖柏線香,店主話用過 OK 至入貨,所以我都入一筒先。因為崖柏香我無啦。即晚都點了兩線。


又買東西了。嘿嘿嘿。

沒有留言: