4.10.19

fresh

因為生日,所以又約期和朋友見面,禮物是有準備,不過買禮物畀人,也順手買埋畀自己咁囉。哈哈哈。

個心想起 fresh 的星座系列,所以就走入店買。點知…原來限量,無得賣。之但係上網睇返,原來係香港無啦,美國官網都有。唔知遲些呢個系列會不會再在港發售。我想買返我的星座…噢喔,為何官網都沒有?點解唔齊咖?

呢日,我買一件畀朋友,一件畀自己。一件皂,用到五至六個月,好強。



念念不忘的 Suger Face Polish ,又買一瓶。用完真係滑好多。而且,真係要清下角質。


話說幾日之前買的 serum 和面霜,太稠,結果早上上妝時出哂事,搽完精華到面霜,已經一撻撻,用紙巾印走,之後推粉都極難兼出埋擦膠碎泥粒!三樣東西只得留待晚上使用。

於是,在呢度,買返瓶面霜救亡…

用緊,正正。



下面的東西係送的。可以旅行用。正。



Official :

HK : https://www.fresh.com/hk/zh_HK/home

US :  https://www.fresh.com/us/home

沒有留言: