26.8.19

schwarzkopf sugar ash

事緣係早幾日去做 facial ,店主幫我整髮箍時就話「嘩,你多了咁多白髮?」…

唔尷啦,事實來。

這陣子懶,無搞頭髮。好啦,去店買盒染髮劑執執個笨頭。我是因為見有灰色才買這個。用完有驚喜。


唔係真係變灰髮,染出來似深棕。本身我髮色係銅色,所以洗完頭過完水都接受唔到突然變深髮色頭。用咩色點撞點溝至出到我真正想要的顏色呢?

這染髮泡泡味道都幾攻眼攻鼻,我在廁所一唧泡泡到手套咋,味道即攻緊上鼻和眼,所以,一定要在一個空氣流通的地方做色。

幸好,皮膚敏感到好易紅腫拉損啦生瘡啦甩皮啦過感到爛出水啦的我今次完全無事。

更驚喜係,我真係第一回接觸袋氨基酸的髮品,洗完頭過完水頭髮滑到絲一樣,頭髮質地即時後生了好多年。

正。

沒有留言: