1.4.19

19年3月.買書8本

一出糧就身痕想去買書。尤其係書店買書有折。

33日天地圖書減價最後一天,撲了兩本:

《密宗大成就者奇傳 附 欽則益西多吉密傳》想買好耐,既然見到就買啦。


順手拎埋呢本去櫃檯付款。《猫頭鷹在黃昏飛翔》。


稍早一天,就去了白楊街的佛哲書舍買了兩本:

《解構密宗全貌》 。原來喇榮五明佛學院有出書。既然師父傳承於寧瑪派,我都要好好好好的找書看更多了解〔佛學院是寧瑪派法王如意寶晉美彭措興辦〕。

唔通次次頭都捉住師父問咩。

解密三部由之三,之前兩本未買。回到屋企先揭目錄來睇…不得了,好多內容目錄上印明唔可以睇,未皈依唔睇得,有些更要修到某種程度至可以睇。問日日〔朋友〕,他說如果明知故犯睇了,是盜法,會下地獄。嘩哈哈哈哈!我抹住汗笑,話好彩無睇,否則未皈依就下地獄先要勞煩師父救。嘩哈哈哈哈。

書,之後拎了上道場放了入書櫃。當然有請示過師父先啦。我話裡面好多我都唔睇得,日日當時在場也有答腔,於是揭個目錄畀師父過目。他望完個目錄邊笑住邊話我們知其實睇得,不過叫我們甭睇啦,由佢親自教云云。

好啦,等佢教。Very Good ~

鬆一大口氣。


呢本《蓮師傳》不得不買。無理由每天唸過蓮師心咒都唔知蓮師事跡。不過,呢日我去書店本來去打下書釘咁,既然見到放在當眼處就買啦。

後來碌返 whatsapp 訊息 click 返條 link,原來朋友日日在同一天曾介紹過呢本書。云云關於蓮花生大士的書,又會揀中同一本。哈哈哈。


月中在博客來訂了四本。

《雲空行.二》。超正的故事。


《夏目友人帳.最終研究》


《符紙婆婆與左鄰右舍們》。系列第三本。


《小說.妖怪連絡簿.緣結空蟬.一》。見到就好想買喇。之前出的小說都好好睇。


八本。三月洗手。〔寫於三月廿六日〕

沒有留言: