2.9.18

Pom's Kitchen n Deli

和朋友飯聚,地點我揀,去一間唔趕你埋單大家又坐得舒服的店,這間是很好的選擇。

看到鄰桌的龍蝦好正,於是我也點一個啦。



賣相美美的意大利燉飯。


無呃你,個龍蝦餐真係好正。重好多膏添呀!



龍蝦肉意粉。都好得。是會勾起食慾的賣相。


得我揀的set有甜品,所以要了朱古力蛋糕。這店我的至愛!


問朋友今年聖誕期的旅行大計,打算好不好放個大假黐住佢地飛。

『去南面…』車厘子笑說。我年初曾叫他們今年不宜北行嘛。

「南澳洲?」因為之前好似是前年他們才去過南美,天空之鏡的相片仍震撼緊我。所以剔除南美這個地區。

『今次去南極。』朋友說辦好哂機票了。

「嘩!好癲。」被朋友收了皮添,哈哈哈。

期待下回出來睇靚相。

沒有留言: