20.9.18

之間

原本無打算去淡水,可是又唔想睇展覽,於是從龍山寺坐了車去了淡水一趟。熱到唔想 stay outdoor ,可是海邊的店不是沒有心水,就是有,去到卻無營業。不再曬住走,轉內街行,途中見到這間「之間」。想想應可坐一段時間,於是推門入去。

好漂亮的門把。


明明窗口位係飛佛,但為了避灼熱的日光,還是躲到裡面好了。




我點了這蜜金棗果粒氣泡飲。圖拍得唔清,不過真係堅靚才點這個。


時間尚早,特選未有,於是點了檸檬生乳酪蛋糕。店有正餐,意粉薄餅之類,不過個身在戶外熱了一輪,真係無咩胃口食成碟意粉。免得眼闊肚窄浪費了食物。

珍惜食物,寧缺勿濫。


哈哈,飲品一上檯就忍唔住笑,靚到哩!望住已透心涼。加上本身是酸酸甜甜的味,好消暑啊。


這蛋糕也超好味,喜歡也能吃酸的一定要試。店員有問我如何,我說好好食。但她說有些客人嫌過酸。大抵我真是嗜酸人,所以這個蛋糕入口一下真係「叮」一聲,好幸福的滋味。暈喇我。





下回去台北會再到這間吃蛋糕啦。

沒有留言: