19.9.18

繩結班

月前朋友 whatsapp 話我知我繞銀線班工作室有繩結班問我 join 唔 join,一齊玩。我見得閒又想學,於是快快手報及交學費留位。呵呵。

第一堂在山竹來前一天上,烈陽加無風,36度。雖然熱到 hihi ,不過不用改期也是幸運的事。

這是導師的 sample


堂上有一包練習線,一片水松板,一盒大頭針,筆記和一包晶石。正式的線和晶石係要每堂付錢。我要有紅色跟身,所以揀了 Mookite Jasper ,大珠好似係灰月亮。


睇完導師示範,先用練習線拉下織下掌握下先。


這一班原來好多人。因為係興趣班,所以大家好開心咁圍坐上堂,傾下笑下就兩個小時。


山竹來襲,星期日整天都待在房裡做織女。


善用身邊的工具令工作更順暢係我浸在社會多年的經驗。哈哈,隨手衫夾啦,藥錠筒都可以做輔助工具。哈哈哈。


因為織法只有一個,真係唔使用腦悶到瞓著,加上追下FB新聞,搞到入黑至完成這件功課。


下下星期上堂有功課交喇。哈哈哈。

係我學過咁多課程有記錄以來最早完成的功課。嘩哈哈哈哈哈。

沒有留言: