21.8.18

烟雨閣飯局

補回上個 POST 的唔清唔楚。

「烟雨閣」係一個谷名。哈哈,本來唔係呢個名啦,谷友大約十個,吹下改下目前就係用緊呢個名。至於個谷,多謝C邀我加入啦,裡面的朋友仔,占星、塔羅、靈氣、奇門遁甲、東密、靈數、人類圖…加上正職,每人都有好多把刀,呢檯人真係好勁。我能混進去,並非以上各項,反而係谷主C上年跟我一見如故,而我又有不少真實體驗的鬼故分享,加上有玩水晶,所以有幸入組。哈哈哈。

呢晚第一回谷聚,我地搵左旺人又旺丁的旺角樓上餐廳。七個人,有五位初相見,突然好似以前玩 news group 咁。雖然目測我最大年紀,不過我少女心,玩得好開心啦。


不過唔知點解呢晚電話對唔到焦,所以只拍得呢張食物相片。but 都係 blur 左咁。

沒有留言: